Minitendr č. 62 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2 (povinný)
Základní informace
Název zadávacího postupu
Minitendr č. 62 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2 (povinný)
Zadavatel
Technologická agentura ČRSystémové číslo NEN
N006/24/V00012772
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže na základě zadávacího řízení
Specifikace zadávacího řízení
Minitendr (zadání na základě rámcové dohody)
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na Věstník NEN
22. 05. 2024 11:03
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Karolína
Příjmení
Beranová
karolina.beranova@tacr.cz
Telefon 1
+420 234611314
Předmět
Popis předmětu
Název MT062 Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory Cíle minitendru 1. Existuje byznysová služba Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory, která poskytuje vstupy pro procesně navazující byznysové služby. 2. Byznysová služba Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory svými funkcionalitami pokrývá rozdílné požadavky veřejných soutěží či veřejných zakázek (viz analytická zpráva a produktový backlog MT062). 3. Byznysová služba Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory respektuje architekturu SISTA a využívá, tam kde je to vhodné, výstupů již realizovaných minitendrů (průřezové služby: Workflow, Rejstřík, PDF generátor, FiSto a další). 4. Byznysová služba Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory konzumuje data ostatních byznysových služeb a poskytuje data navazujícím byznysovým službám (kontext popisuje analytická zpráva). 5. Existuje Git repozitář se zdrojovými kódy a dokumentací byznysové služby Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory. 6. Proběhla revize a případné doplnění specifických datových entit (slovník pojmů a jednotlivé datové položky do datového slovníku) souvisejících s byznysovou službou Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory v datovém katalogu. 7. OPS tým TA ČR je schopen vlastními silami služby dodané v rámci řešení MT062 konfigurovat a dle potřeby nasazovat na staging/produkční prostředí SISTA. Povinné otázky Požadavky a otázky, které dodavatel odpoví již ve svém návrhu řešení: 1. Popište konceptuální rámec řešení MT062, který bude zasazen do: a. potřebnosti (B2), nejistoty (B3), cílů minitendru (B4), analytické zprávy a produktového backlogu MT062. b. požadavků synchronní/asynchronní komunikace mezi službami. c. požadavků na deatomizaci služeb na menší samostatné celky. d. předaných výstupů prototypování v SW Figma. 2. Jakými způsobem (vyčlenitelné funkcionality/zárodky služeb/nápady) vaše řešení obohatí projekt SISTA? Otázky, na které dodavatel odpoví na konci řešení minitendru: 1. Jaká konkrétní doporučení směřující k rozvoji níže uvedých položek navrhujete: a. pravidel architektury, b. pravidel platformy, c. pravidel vývoje, d. pravidel vedí dokumentace, e. procesům a kultuře Dev/Ops v rámci společného fungování, f. existujících průřezových či byznysových služeb SISTA. Minimální výstupy ● Byznysová služba Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory s funkcionalitami definovanými v analytické zprávě a produktovém backlogu. ● Zdrojové kódy byznysové služby Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory uložené dle pravidel vývoje v GitLab repozitáři. Dodavatel je v souladu s článkem 10 odst. 2) rámcové dohody povinen pravidla vývoje respektovat. ● Dokumentace byznysové služby Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory uložené dle pravidel vedí dokumentace v GitLab repozitáři. Dodavatel je v souladu s článkem 10 odst. 2) rámcové dohody povinen pravidla vedí dokumentace respektovat. ● Podklady scrumových událostí ve formě prezentací a dokumentů dle šablon v projektové knihovně. Jedná se o výstupy z plánování sprintu, revize a retrospektivy sprintu. Absence scrumových událostí při řešení minitendru je považováno za nesplnění požadavku. ● Závěrečná prezentace výstupů MT062 Uzavření smlouvy o poskytnutí podpory pro ostatní účastníky rámcové dohody ve formě prezentace vytvořených funkcionalit. ● Konzultace nad otázkami a koncepty řešení v rozsahu dle B12 specifikace zadání. Výkaz konzultací bude předmětem akceptačního řízení. Mezi konzultace nepatří operativní schůzky scrumového týmu k odečtu stavu plnění úkolů/sprintu. ● Revize a případné doplnění specifických datových entit (slovník pojmů a jednotlivé datové položky do datového slovníku) souvisejících s byznysovou službou MT062 Podání návrhu projektu/nabídky do datového katalogu.
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Název předmětu
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P21V00025001
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 05. 2024 11:03 | Uveřejnění výsledku | |||
22. 05. 2024 11:03 | Uveřejnění účastníků |